söndag 1 april 2012

Summering

Kan ju säga att ambitionerna var så mycket högre när följande lista plitades ner... 
Vill jag analysera vad som sen hände? Vad var det som gick fel?
Nej! Det skiter vi i! Tror ingen bryr sig...typ...

Men för dokumentering och för att ta lärdom av så kommer här en summering av denna vecka:

Må: Ringa doktorn, Planera veckohandling, Måndax med Alfred, Core-pass - check
Tis: Jobba, föräldramöte (hoppas jag hinner annars får Tobbe gå själv - Nepp hann inte med...)
Ons: Zumba - svettat och klart!
Tor: Jobba, Läkarsamtal, Styrelsemöte (om jag hinner i tid - nepp hann inte dit heller), Stressfysiologiföreläsning Klart!
Fre: Löprunda minst 4 km -blev inget...
Lö: Jobba - En mycket rörig med rolig dag! :) Sen blev det springa av!! Så nära målet!
Sö: En helt fri dag, eller?? Var och köpte mer jord... Mannen fick gräva... Rände en terrängrunda för att försöka hitta lämplig sträckning på Påskharens utmanande påskäggsjakt. Kom lite galet där ute i skogen och hörde något konstigt ICKE-skogs ljud...blev liite rädd och började att sjunga HÖGT för mig själv...samtidigt som jag fantiserade om vildsvin och älgar, tomtar och troll... Vovven var inte till någon hjälp precis... han bara tittade på sin matte lite nonchalant innan han fortsatte med sitt. Snacka om beskyddande vovve...hm...

Förutom detta så måste jag börja med mina Stressfysiologi uppgifter och skicka in dom. Ligger efter... En uppgift har jag lyckats plita ner...ILLA!!
Kolla schema för kommande arbetsterapikurs - gjort! Bra!!!
Planera för trädgården - nepp
Rensa ur papper och jox i kontoret - nepp
Städa loftet - nepp inte jag! Mannen dammsög och torkade i allafall golvet när jag jobbade i lördags. Bra man!
Baka bullar - nepp. Tror att det beror på min dietidé och det här med att inte äta gluten... Kul att baka bullar om man inte får äta dom! Nej, det går ju inte... Om jag ändå skulle göra det för att vara snäll mot mina grabbar...ja kanske... ;)

Nu gäller det att göra en ny lista med den kommande veckans utmaningar.
Frågan är på vilken nivå jag ska lägga ribban??
Fågel?
Fisk?
Eller mittemellan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)