söndag 8 april 2012

Bästa träningspolaren, ever!

Jorå!
Det blev en tur!
Men inte som jag tänkt mig, utan mycket roligare!
Jag svidade om...och var på väg ut. Alla ville följa med! Men sen ångrade sig storebror och jag sprang i väg själv.
Jag tänkte ta min vanliga runda men efter ett tag så hör jag någon flåsa efter mig... Den halta hunden har smitit och kommit i kapp... Nej!!!
Tvärvändning i skogen och en kort runda på endast 1,32 km...
Hemma med hunden igen, storebror ombytt och klar!

Vi börjar springa efter vägen men sen svänger vi tvärt av in i skogen. "Undrar om vi kan hitta påskharens bana?"
Japp det gjorde vi! Nu var det ingen snö så vi kunde hoppa över stenar och stubbar och vi kunde krypa under trädstammar och vi kunde gå balansgång och vi kunde stå på stubbarna och sjunga högt och ljudligt för älgarna innan vi fortsatte vårt terränglopp!
Vi hade så roligt!
Det blev en runda på 1,9 km! Det tog oss 13,36 minuter. Inte illa! ( Och bra träning för den lille killen som ska vara med i Lidingö Knattelopp i september! Härligt att han är så intresserad!)
Hemma blev det Ab-träningsprogrammet och stretchning, sen körde vi Alfreds egna "Ninjatränings uppvärmnings övningar". SÅ kul! Han visade och jag gjorde efter! Får nog riktig träningsvärk imorgon!
Härligt!

Nu slappar vi i soffan efter en skön dusch!
En sak har jag upptäckt (förutom hur roligt det är att handla snygga träninggkläder) det är hur lyxigt det känns med en härlig duschcreme och en skön bodylotion efter ett träningspass! Man blir som en ny människa!
I kväll är det dessa produkter som jag har frossat mig i:

Underbara produkter från Aquolina köpta hos eleven.se

Nu... bara mys!
                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)