tisdag 17 april 2012

4,5,8,10,13,19,20,34,36,40,42

Usch känner mig lite nere och stressad för tillfället...
Så mycket som ska bestämmas och beslutas inför framtiden, och hinnas med... Gaaaaa!
Trotsade vilodagen och tog en cykelrunda med store killen. Vi cyklade 6,69 km men det tog ganska precis en timme... En riktigt läskig vurpa och vägvals diskussioner gjorde att det tog tid. Men jag är nöjd ändå!
Det var ju trots allt vilodag, och den lille 6 åring orkade cykla så långt! Längre hade det blivit om vurpan varit ogjord! Bra jobbat!

Alla tittar på hockeyn...inte jag...så ointresserad!
Däremot så har jag en massa andra siffror i mitt huvud nu
4,5,8,10,13,19,20,34,36,40,42

Lottoraden? Nej, men det kanske vore en idé...hm...
Nej siffrorna står för

4 är antalet dagar jag nu ska jobba denna vecka!
5 är antalet dagar tills vi ska se Tobbe trollkarl!
8 är antalet dagar tills det är tid för knäröntgen röntgen
10 är antalet dagar kvar tills jag åker till Stockholm för att träffa bästa T!
13 'r antalet dagar kvar tills det är Valborgs festligheter och vi håller på traditionerna!
19 är antalet dagar tills Gympafesten!
20 är antalet dagar kvar innan jag är back in school...usch vilka blandade känslor

34 är antalet dagar tills jag åker till Stockholm på utbildning i produktkunskap!
35 är antalet dagar kvar tills mannen fyller år, och jag ÄNTLIGEN kan avslöja vad han kommer att få av mig i present! (Jösses så svårt det är att hålla tyst...)
40 är antalet dagar som är kvar på mitt första delmål när det gäller träningen!
42 är antalet dagar som är kvar tills det är dags för sol och bad och semester!!

En massa roliga siffror att se fram mot!
Det kan väl alltid pigga upp...Ja?!?

1 kommentar:

  1. Ärligt! Ska du till Stockholm 27-29 april? Jag ska dit med en kompis då och roa mig med att sova två nätter på hotell och gå på show på Golden Hits (lördag) . Kul att vi åker till huvudstaden samtidigt :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)