fredag 6 april 2012

Lååångfredag mot sitt slut!

En sån låååång fredag det har varit!

Men så somnade småkillarna och förberedelserna för P Å S K J A K T E N 2 0 1 2 är i full gång!
Alltid i sista minuten...och inspirationen...på...topp... nja...
Marken ute är nu täckte med snö... blir svårt med den terrängbanan som jag hade stackat ut...
Nya planer, ändrade planer...

Nån som har bra idéer på uppdrag? Idétorka!
Mannen sa just "-Visst är det lite roligt det här, att fixa påskjakt?!"
Jag bara tittade på honom...frågande!
Sen frågade jag honom om han hade några bra idéer på uppdrag...
"- ööhhh, nja...." tystnad.........................

Nu, ca 45 minuter efter sitter han fortfarande och funderar!
Vet inte om man kan skylla på att Gladiator är på tv och att han har en whiskey i glaset, och att han är man och att han inte kan göra två saker samtidigt... Jag vet ärligt talat inte... ;)

Jag måste med andra ord sätta fart! Bara avsluta matchen på wordfeud...sen så...



Vad vet Du om påsken? Testa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)