torsdag 19 april 2012

Dag2 av 4

Hann inte med så mycket övrigt igår!
Jobba 9 timmar - hem - Zumba - och sen var kl 22,30 och jag hade ju helt glömt att skicka in mina pulsrapporter i laborationen om temperaturreglering till Stressfysiologikompisarna.
Så ta pulsen...101... i varmt bad... 15 minuter....puls 99...!!!... kalldusch...pulsen ner till 87... 15minuter efter pulsen nere på 78... In på datorn, skicka iväg...Om jag är stressad???
hm... ja...lite kanske då

Idag kör vi 10 timmars arbetspass, sen förbi styrelsemötet (om det inte har avslutats när jag far förbi) sen in på ping pong och kolla upp stressfysiologin och labben...kl bör vara 21,00 då...

På dagens träningsschema står det Löpning 32 min -Värm upp och avsluta med 10 min lugn distans, däremellan 3x2 min i tröskeltempo, 2 min joggvila m..
Antar att det får bli pannlampa på och högt sjungandes genom skogen ikväll!

Nu har jag slängt i mig lite frukost, den lille sonen har slängt sin på golvet.
Snart kommer mannen hem... Han får ta oredan så får jag ta "husmorsledigt" idag!

En bra dag till er, där ute! 

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en toppenfin dag! En massa kärlek till dig /kram Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)