söndag 22 april 2012

Sen sist!

Söndagkväll... och helgen har bara börjat! Iallafall för mig!
Ligger i soffan...med deklarationspapper, stressfysiologiböcker och busstidtabeller..och ändå, av någon konstig anledning så hamnar jag här, likt förgrymmat!
Kan ju då passa på att visa vad som har hänt sen sist!


Nytt träningsredskap i Kettelbellsanda... eller "Att träna på jobbet"      OBS märket är inte av betydelse! Denna var tillgänglig just för mig...då!

Vinprovningar, både med och utan alkohol! Intressant och givande...skål!
Lite god mat med mannen för att fira in helgen
Dagens höjdpunkt! Tobbe Trollkarl föreställning! Jag är smått förtjust över denna charmerande trollkarl!



Helgens träningspartner! 10,69 km på cykel, 56 minuter.   Får vara godkänt i regnet!                                                                                                Sen åt vi fiskgratäng och äppelpaj!

I morgon är det måndag och då tar vi nya tag med träning, papper, uppgifter och annat viktigt!
Nu blir det soffhäng med mannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)