måndag 9 april 2012

Mamma med ensamt barn sökes...

Det gör ont i mammahjärtat ibland!
Man vill ju bara det allra bästa för sina barn!
En arg och ilsken Alfred har verkligen inte förgyllt våran dag idag...
Mamma vad den allra värsta här i världen, och allt är mitt fel... Så jag höll mig undan och ägnade mig åt lite Stressfysiologi studier istället... lätt...
Sen var vi till Mormor och käkade mat och Alfred var fortfarande arg...

Nu, läggdags, då kommer det...
"-Mamma förlåt att jag var så arg men jag är så ledsen för att jag är så ensam..."
Älskade unge!
Inte behöver han be om ursäkt för det!!
Men man får sig en tankeställare...
Bara för att jag är ensam så ska inte han behöva vara det!
Situationen måste lösas!
Finns det någon mer mamma med ensamma barn där ute?
Kanske någon facebook grupp?

Att bo på landet är härligt, men det finns inga andra barn här.
Och att känna sig ensam är bland det värsta som finns... jag vet!

3 kommentarer:

  1. Lilla gubben! Så himla synd att vi bor så långt ifrån varandra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen!
      Vad gullig du är!
      Kram på dig!

      Radera
  2. Hej där,det smärtar mitt hjärta när jaag läser din blog om Alfred, han är inte ensam, vi bor i ett samhälle men Oscar är väldigt ensamt barn med, han har ingen i hans ålder här som han kan vara med, och dom få gånger han är med någon då är dom nåt år yngre en honom och det ska bara ske på deras vilkor och när det behagar dem :(
    tycker att det har blivit ändå värre sen han började i Skillingaryd tyvärr! Han säger inte så mkt om det men jag ser i hans ögon.
    Så jag känner med dig!
    Massor med kramar/ Katarina L

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)