onsdag 18 april 2012

4

Idag börjar 4 dagars passet! Kul, tröttsamt med lönsamt!
Funderar på det här med lunchen... ska jag verkligen bara ta med mig min kesoburk och några finnkrisp...eller ska jag smita ut och köpa varm mat till lunchen...hm...
Har laddat med frukost: 1 banan och blåbärs smoothie, 2 finnkrisp med vitkål på, kaffe med mjölk och 1 ägg.
Borde klara mig på keso... men det är ju så tråkigt...

Annars så funderar jag mest på det här med kosttillskott och mina utslag runt munnen...
Någon som kan sånt?
Tänker om det kan vara någon allergisk reaktion??
Ska testa nu ett par dagar utan omega, alger, kalk, zink, psyllium...
Trött på det här nu. Vill inte se ut som ett freak längre!

Planerad träning för dagen: Övrig kondition. 30 min Alternativ träning, ej löpning.
Det blir Zumba ikväll!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)