måndag 16 april 2012

Godmorgon måndag!

3 finnkrisp och en latte...
Jag säger bara underskatta inte en pw runda med stavar!!
Åh... mina underarmar...orkar knappt lyfta kaffekoppen. Jo, det måste vara träningsvärk!
För resten av kroppen mår bra (nja känns i vaderna med) så jag testar köra utan medicin idag.
Lite träningsvärk dör man ju inte av!

Idag står 60 minuters valfri träning på schemat, men ingen löpning. Tänkte ju köra corepass ikväll men planerna har ändrats. Det blir full fart åt alla håll idag:
Alfred  - skolan 7,50
Jag och Nico - veterinärbesök i Jkpg 10,20 resan påbörjas 9,30, 10  mil tor Oscar???
Alfred hämtas 12,50
Utvecklingssamtal för Alfred 13,45
Alfred till måndax 17,30
Mannen på Föräldrarådsmöte kl 18,00
Mannen på Årsmöte Skytteföreningen 19,00

Barnen i säng senast 20,00
Jag på Core 20,00
...pust... jag blir nästan trött bara jag tänker på det!

Nepp en kopp kaffe till, sen kör vi!!!

Bara 44 dagar kvar!

Ha en bra dag!
Ska jag ha! Solen skiner ju! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)