söndag 25 september 2016

Oktober- where are you?

Vilodag idag. Inte för att jag behöver det men jag orkar inte.
Heldag i shoppinghelvetet Ullared tog på kraften och jag lyckades knata ihop 6,5 km där inne. Räcker inte det??
Köpte alldeles för mycket och denna dyra historia kommer att betyda vatten och bröd ett tag framöver. Ja och det är ju bra! Viktminskning är bra ;)
Köpte såå bra träningsgrejor
2 träningsjackor, en vindjacka och tjockare. En mössa. 2 blinkande sports band att ha kring armen. Träningströja. Deo så jag luktar gott. Vantar. 
Ja ni ser ju... Älskar rosa!
Imorgon är det dags för det första träningspasset med PTn. 
Hua...
Skräckblandad förtjusning!
Vi hörs... Om jag överlever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)