tisdag 20 september 2016

Mål i sikte

Har inte hunnit smälta gårdagens PT-möte riktigt... På både gott och ont 😬
Vi kom bra överens och jag kommer nog inte komma undan så lätt... Men hade jag trott att det skulle bli lätt??

Vi pratade om mål och helt plötsligt hör jag mig själv säga att jag vill ta revansch påGöteborgsvarvet. Tänker att det är nog ganska tryggt. Hinner ju aldrig träna upp mig tills dess ju. Så fel man kan ha!!
Och så var det bestämt... Göteborgsvarvet 2017 here I come!
Måltiden satte PTn på 20 minuter snabbare än vad jag ens vågar drömma om! Herrejösses! Vaaaad har jag gett mig in på??
Frågar lite försiktigt om jag kan få byta mål...och ta Vårruset istället. Det blev ett bestämt NEJ!
Hemläxan blev att jag skulle anmäla mig tills vi ses nästa gång...
Tur att jag inte sa Ultravasan eller Stockholm maraton!

Lite uppfylld av stunden åkte jag hem. Kollade av de sociala medierna och hittade detta

Och där kom prestationsångesten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)