lördag 24 september 2016

Botten är nådd!

Vilken skitvecka det blev!! Snacka om att börja på botten...
Var ju lite motiverad efter träffen med PT men det gick över snabbt...
Slöheten och tröttheten tog över liksom det där sockersuget. Har inte kunnat tänka på annat än godis...och gräddtårta.
Tänk om det bara var dessa små godbitar som gått ner!
Nej då, vågen vägde in på 69 kg i morse... Skärp dig nu!!!
Har tack och lov en peppande jobbarkompis som kickade igång mig igår efter jobbet.
Det blev 20 minuter crosstrainer och 30 minuter gym. Inte det bästa men nått...
Här kommer dagsformen
Vad säger man...

I morse tog jag mig runt 5,5 km - powerwalk och intervaller. 

Formen är låångt borta.
Ja nu hör ju vad positiv och motiverad jag är...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)