lördag 24 mars 2012

Lördagsrapporten

Det har gått ganska bra med badrummet... vattnet är borta, lådorna passar men har fått lite fläckar, tror att rottingsoffan är ok med. Får väl se om det börjar växa något grönt på den...
I kväll ligger jag här i soffan med ett glas rött istället. Än så länge är det frid och fröjd!

Idag har vi varit på Öppet Hus i Alfreds skola. Jorå, var väl trevligt!
En mycket positiv sak hände, som jag verkligen ska hålla liv i, och det glädjer mig! :D
Sen så var det "där". Men det ska jag återkomma till, senare. Filar lite på det inlägget för det kommer väl att bli ett dj-la tjafs då! ;) Kommer hamna under etiketten Veckans debatt!

I kväll lanserar jag däremot ett nytt inslag, nämligen Veckans fråga!
Och den inledande frågan som jag ska ta reda på under den här veckan är...
Hur kommer det sig att man får håll?

Som den fysiologi-nörd man är så borde det vara lätt att ta reda på tycker jag.
Några av er kanske redan vet svaret??
Berätta gärna då! :)

                                                                  Trevlig lördagskväll på er!
                                   Skål på er! I glaset Meia Pipa, nr 2564, helt i utbildningssyfte!! Så klart!!

2 kommentarer:

  1. http://illvet.se/fraga-oss/varfor-far-man-hall-i-sidan
    Kolla här.. ;)

    SvaraRadera
  2. Ah, strålande!! Tack ska du ha! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)