måndag 5 mars 2012

Nu skiter jag i det här!

Det får liksom vara slut på det här nu! Jag betyder också en del!!
Alltid ska jag få stå tillbaka och låta andra ta plats!
Det är aldrig någon som gör något för mig!
kan inte rå för att jag är den mest ointressanta personen i universum...typ...
Fick lite fler jobbtider på förfrågan... Men se hur ska mannen företag klara sig utan honom då?????? Ärligt talat jag börjar skita i det nu!! Ja, ni märker att jag är irriterad, eller??
Men jag skulle egentligen ha pluggat på heltid nu, och mannen skulle vara hemma och vara pappledig...men det gick inte... Men så tog min mammadagar slut..kursen i skolan börjar i maj... Oscar är för liten för dagis...Någon måste ju offra sig liksom! Ett halvtidsjobb till mig och 1-2 pappalediga dagar i veckan åt mannen...ska det vara så svårt det?? Och jag får leva med detta ständigt dåliga samvete för att jag förstör för andra nu...
Men betyder inte jag någonting då???
Låt mig få ta lite plats med!!!
Min man är världens bästa, men ibland så är fokus lite galet!
Det är nog mest mig det är fel på egentligen! Som ständigt går och tänker och funderar... antar att det lätt blir så när man går här i skogen dagarna i ända och bara umgås med mina härliga barn. Vuxenperspektivet försvinner, liksom omvärlden!
Nej, nu ska jag slänga allt dåligt samvete åt skogen och inte tänka på hur det kommer att bli! Min tid är nu!!!

Med det ska jag packa ihop mina saker och åka till fabriken och beta av en knådning! Därefter väntar ett härligt Core-pass! Skulle kanske heller dra på mig löpardojjorna och bege mig ut i skogen i den sköna solen, men det blir en annan dag!

Japp, nog med gnäll och irritation! Ledsen att ni fick stå ut!!
Men så är det ibland! Kan ju liksom inte bara vara jag!?

Ha en bra måndags kväll! Ska minsann jag ha!!

1 kommentar:

  1. Massor med kramar till dig ;)

    Kramar Katarina L

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)