onsdag 14 mars 2012

Igår

var en bra dag!! Här följer ett GÄNG med bilder!

Ett paket med Mannagryn är perfekt att simma i på köksgolvet!!! Mamma blir ju så glad med!
Pysslade lite med mitt projekt!
Kanske det finns något roligt här bakom! Har ju sett att mamma lägger en massa grejor där ju...
Mamma hade städat hallen, men det ändrade den lille vilde snabbt på... Varför plocka undan grejor? Mycket bättre att det ligger framme så att man hittar det...



 
 Ledsen storebror kom hem från skolan. Vi lekte ute och storebror blev glad igen!

Fika ute i solen!
Jag drömmer och funderar om hur trädgården ska anläggas...



                                      Lillebror fick mumsa lite kakor med! Är det fika så är det!!



                                        Här behövs ett vindskydd av något slag...men vad och hur?

Men hur ser jag ut i håret egentligen? Kanske klippa lugg?? Vad tycker ni??


På kvällen tog vi fram cyklarna och luftade dom en lite sväng! Längtan efter sommaren är STOR nu...........................



 sen grillade vi Marschmallows på vår fina utegrill och väntade på att vi skulle se Jupiter och Venus på himlen! Spännande var det!


 Min marschmallow började brinna! Gott...hm... Nepp! Men tur, då slapp jag ju äta sockerbomben!
Vi såg planeterna med! Men Alfred var mycket besviken! Det var ju bara som två små stjärnor.... Han hade nog föreställt sig detta fenomen som en bild ur Star Wars eller nått. Plutten!

Det var en mysig tisdag!

1 kommentar:

  1. Jösses vad bilderna hoppade omkring... Ingen ordning alls... Ber om ursäkt för röran! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)