måndag 26 mars 2012

Botox!

Insåg just att det är ju snart påsk! Dags att planera påskäggsjakten! I år kommer haren med en cykel och fotbollsskydd, givetvis massa godis med! Nu ska bara banan anläggas och uppgifterna förberedas!
Alfred längtar så mycket! Fyller man år 2 dagar innan jul så blir ju detta som en liten extra födelsedag! Perfekt!
Sen har ju en sån superduper födelsedagspresent åt Tobbe med! Svårigheten är att kunna hålla sig till maj...kanske kan bli ett påskägg istället?!?!  Nej!!! Jag måste kunna hålla mig!

En annan behöver inte spruta in sånt dänt botox... Har ju kroniska svinkoppor istället. Lyllos mig? Nepp, tusan vad ont det gör. Väntar på samtal från läkare nu. Tur jag är ledig idag, för det är inget vidare att visa sig ute bland folk... Eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)