fredag 30 mars 2012

Så var det de där ögonbrynen

Denna fredag bjöd på något trevligt!


Dagens post - ser ni den fina bruna lådan med "blommor" på?!

 Ja, Min  Glossybox har kommit!

  
Trevligt Välkomstbrev som berättade lite om produkterna som doldes, inslagna i svart silkespapper och med en grön rosett. Det var riktigt gulligt!


Detta var innehållet!
Ögoncreme - tack, min var precis slut!
Läppbalm med solskydd och som luktade fantastiskt - perfekt när mina torra, såriga läppar har läkts!
Väldoftande Handcreme
Duschcreme och Bodylotion

och en liten överraskning! Ekologiskt godis från Sjölunda Gård - små söta godisblommor!

Nu är det dags att ta tag i detta och göra vårrenoveringen!
Bara ansiktet läker ihop
och så var det, det där med ögonbrynen...


vildvuxna jämnbreda ögonbryn...kan det vara inne i år det?
Fått lite fräknar av solens strålar idag. Matchar fint med de röda utslagen!

Tyvärr hann jag inte ut på min inplanerade löparrunda idag...
Men som postbilden avslöjade så firar Stadium 25 år, så jag åkte istället dit och inhandlade lite nya löparkläder. Visar dom i morgon! SÅ det räknas väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)