lördag 17 mars 2012

Förtydligande och en ursäkt!

Jag har lärt mig otrolig viktig läxa idag! Jag gjorde en sån j-vla dum grej i det omtalade inlägget och pekade omedvetet ut kusinen som någon syndabock...
 Jag skrev "Alfred har varit jätteledsen i fler dagar... har inte velat berätta så mycket, men det har kommit fram  mer och mer när man har försökt att lirka ur honom... Kusinen kallar honom för "pissbyxan". Den stora tjejen härmar honom och tycker att han är ful. Ingen vill leka med honom på rasten för "i den här leken kan man bara vara 4 och om du är med blir vi 5"..."
Det blev så fruktansvärt fel och nu vill jag be om ursäkt och göra ett FÖRTYDLIGANDE!!

Kusinen är ingen mobbare eller dålig person!!! Alfred älskar sin kusin och är en av hans idoler Alfred och han bråkar lite emellanåt, nästan lite som bröder kan göra! Men de löser det alltid! Denna dag var Alfred extra känslig för många andra saker som hade hänt och tog illa vid sig av uttrycket "pissbyxan". Det är dock INTE detta som utlöste min ilska och förtvivlan! Det var bara en sak som hände i mängden av många!! Jag borde inte ha skrivit uttrycket!!! Så om ni nu fick den uppfattningen att han har orsakat Alfreds problem så ÄR DET VERKLIGEN INTE SÅ!!!!
Det har uppdagats att det nu går rykten att jag sprider ut att han är en mobbare, och detta har gjort att jag nu har sårat dessa människor oerhört! Vet inte hur jag kan ställa detta till rätta och återfå deras förtroendet igen!
Jag har lovat att aldrig skriva något om dem på facebook eller här på bloggen igen... Tyvärr så gjorde jag det nu, för jag ville att alla skulle få veta detta. Men från och med nu så kommer inget mer!!!!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)