söndag 11 mars 2012

Coolast!!!

SÅ har lugnet lagt sig i stugan och de små grabbarna sover efter en mycket givande shopping dag i Gällstad!


Coolingen som ÄLSKAR att shoppa! Bara lassa på liksom! Men så här snygg blir man i ny tröja och nya solbrillor! Rock n´Roll!!!
 
 Dagens skörd!
Hittade ett par "Skinny" jeans till mig!! *lycka* bara trimma rumpa lite...
  Och så hittade jag ett par solbrillor med, och vips så var mina buskiga ögonbryn borta!! Så slapp jag tortera mig själv i kväll! Bättre mysa med mannen framför TV´n och en bra film! Efter som jag inte tog något sött, sliskigt eller gott till mitt kaffe så unnar jag mig...ett glas Hofenbräu  München nu istället! Gött!!!

                                   Lite vårigt till matbordet med! Äggljus och en så fin tulpanduk!

Japp, jag är nöjd! Känner mig lite piggare! Dags att fila på veckans kommande utmaningar!!
IKEA imorgon??? Hm... tål att tänkas på! Projekt som måste bli färdigt! ja ja...

Ha en trevlig söndag! Ska jag!!!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)