fredag 23 mars 2012

Det tiden i månaden

Det här med att betala räkningar är ju inte det allra roligaste, tycker jag...
Ett nödvändigt ont, liksom.
Men!!
Idag skulle jag göra ett ryck och få det gjort... Loggar in på internetbanken och vad ser jag???
Jo, min första lön har kommit in!!
Visserligen en liiiten en (var ju bara 1,5 dagar) i februari. Men ändå!
Vad glad jag blev!
Jiha vad roligt det är att jobba! Och ännu roligare att vara ledig! Och det är jag idag!!!!

Funderar på att dra på mig träningskläderna och bege mig ut.
Barnvagnsrally genom skog och mark lockar!
Härliga vårsol och härliga lediga fredag!

Guuud så jag tjatar då... sorry!
Men dagar som denna känner jag mig bara så glad och lycklig!

Hoppas att ni känner detsamma!
Ha en bra dag!

                                                 Mitt lilla hjärtegryn, i solen! Även han vill ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)