onsdag 28 mars 2012

En onsdag

Trött, trött, värk och med clownmun... Men jag är ledig idag!

Hela förmiddagen ska tillbringas med denna krabat:
Men han är så fisig i magen och har redan gjort nr 2, tre gånger...Hm...nice!

Storebror var glad idag! utflykt med liten fika står på schemat! De ska på jakt efter grodyngel! Spännande!

Men han lurade mig att han äntligen hade en lös tand! Visade sig vara en legobit...

Vart jobbar din mamma då??

Så här ser det ut i kylskåpet jobbet...
Det kan vara svårt att hitta rätt påse med rätt matlåda i... ;)
Här jobbar jag!

Annars så ska jag fortsätta att förbereda påskjakten och påskpynta lite.


Vila knät och ladda för Zumban ikväll!!!!

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)