torsdag 14 november 2013

Kommande dejt i vild leopard

Det har väl inte undgått någon att jag har sugits in shoppingträsket den senaste tiden...
En anledning är att jag och husbandet ska åka iväg på storstadsdejt... 
Lantlollan ute på vift i storstan...

Vad ska jag ha på mig dåååå??????
Alltså jag hatar, verkligen hatar att shoppa kläder!! Och jag har därför aldrig något att ha på mig...

Men tack vare internet så går det lite bättre. Jag har kunnat kliva över trösken..och nu har det handlats!
På kvällen har vi bokat bord på fin restaurang...
Tänkte att jag ska minsann vara lite wild och köra lite leopard...

Hittade denna läckerbit från Boozt.com

 

Skulle inte den passa mig??

Igår kom den...



Kommer inte min man vara världens stoltaste?
Inte varje dag man får gå på dejt med Brottar-Svetlana från Ukraina!

Ps man kan ju verkligen fråga sig om jag har skitit på mig! Vovven har ju tydligen hittat något intressant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)