onsdag 13 november 2013

Lilllördag, shoppinghysteri och affärsideér

Dumt av mig att liksom säga att jag är ledig...
Lillördag idag och massor att göra!
Ledig från det inkomstbringande arbetet. Idag är det bara "välgörenhetsarbete" och studier som gäller.
Bokföring att fixa...
Mejl att svara på...
Kunder att ta hand om...
Arbetspsykologi kurs som behöver massor med kääääärlek...
Arbetsbördan är stor denna onsdag!
Så vad gör jag?!?!
Jorå... jag kan det här med att sysselsätta mig med en massa annat jag!
Skulle bara...surfa lite... hamnade här och vips så drog jag iväg en order... Ja men klart vi ska ha lite nya prylar i företaget och i den stundande webbutiken... Jag har ju ALL tid i världen, liksom...
Men som vi alla vet så är jag den obotlige optimisten och tror att jag kan fixa allt... JA!!
Sen så hittade jag till lite klädbutiker också...
Utan att förtjäna det så shoppade jag loss på en massa grejer. Vad är detta? Känner inte igen mig själv! Men roligt är det! Och dyrt! Jag som ska bli en fattig student igen vecka 50... Får väl slå in allt i fint julpapper och ge mig själv en massa fina julklappar. Mina barn har redan så mycket grejor så de behöver inget ;) ... ha ha ha... Skulle ju vara populärt!

Nej men om jag skulle få fart nu och bege mig iväg till företaget för att dra in lite pengar till hyran istället för att sitta här och göra av med pengar...

Ha en bra lillördag alla ni där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)