tisdag 6 mars 2012

Lura Granntanten!

Först lite uppdatering:
Borde: Börja plugga lite...ligger efter som tusan nu! Noppa brynen färdigt! Fick ett rus och torterade mig själv en liten stund i tvättstugans spegel och tog de yttre hälfterna på brynen...oj oj
Vill: Träna! Har blivit tokförkyld... igen... grrrr blir vansinnig!!!
Måste: Uppdatera hemsidan och gå till banken i morgon!
Behöver: nya jeans
Ska:
Har: Jobbat idag...

Idag är det lite bättre på humörsfronten och jag är inte lika irriterad. Jag hade fattat helt fel enligt mannen med...ja ja... Ska inte gnälla mer, sorry och tack för att ni lyssnade!

Jag har funderat lite och behöver rent ut sagt en kick där bak för att komma igång, ännu mer!
Nu är det bara 85 dagar kvar och som det ser ut nu så GÅR DET INTE!!
Så nu blir det till att UTMANA mig själv!

Så, nu gäller följande:
1. Senast den 30 juni ska jag kunna genomföra ett 5 km långt löppass UTAN avbrott och intervaller! Till hjälp har jag denna vecka startat ett träningsprogram på Funbeat! Älskar den sajten! Bli min kompis du med, vettja, så kan vi "träna" tillsammans. De har allt från barnvagnspromenader, stavgång, zumba till massor med inspirerande träningsprogram och tävlingslopp!

2. Slut på socker och sötsaker! Kan dock unna mig en liten dessert på lördagar om veckan varit bra!

3. Få bort sista "putet" av gravidmagen!

4. Celluliter ska sugas bort, och lena fina lår välkomnas! Behandlingen ska göras min 4 ggr per vecka!

5. Öppet för förslag!

Min kära mamma har frivilligt mot sin vilja också valt att hänga på denna träningstrend!
Igår uttryckte hon att " det är bättre köra Kristinaloppet, än Tjejvasan! Så man kan sikta på pallplats!" Ja hon är för härligt! Men underbart att hon utstrålar så positiv energi!
Mamma har redan börjat ladda träningen med rätt kost!

Detta är hennes mellis/lunch/middagspåse, efter en lång dag pillandes med fötter! Alltid denna Japp! Kanske tar Jappen bort alla smakresten från sporer och svampar som flyger omkrin gi slipdammet... Vad vet jag??
Själv äter jag inte Japp - kolla punkt 2, och så är jag allergisk mot hasselnötterna med! Ja, och så pillar jag inte eller slipar fötter heller, så jag behöver inte få bort den smaken i munnen...

Imorgon är det Zumba!!!!!!!
Försökte lura med mig Granntanten - nej hon är ingen tant, bara kul att retas lite ;) på Zumba-passet i morgon! Ett tag trodde jag att jag lyckades...men jag vet inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)