onsdag 21 mars 2012

Avokado!

SÅ nu har jag smält alla dess dumma rykten och skitsnack och bestämt mig för att gå vidare!
Yeehaaa!!!
Nu väntar friska tag och soliga tider!!!

6 km i kuperad terräng med tung barnvagn och solen i ögonen gjorde min förmiddag!
Sen en flaska till den lille och en latte till mig!
Så...4 knäckebröd med avokadoröra på. Fattar inte hur man kan bli så såld på detta? Men jösses så gott det är :D
Storebror är hem hämtad efter en dag i skolan... jo då... visst... men jag vågar inget skriva denna gång...
Nu ska jag hänga ut lite handdukar att torka i solen! Husmoderspoängen bara stiger och stiger!
Sen blir det Zumba!!!!

Japp, det var det! Var det positivt nog, eller?

1 kommentar:

  1. Absolut, motion och avokado ger krafter likt en superhjälte. Heja! Kram fr Mia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)