torsdag 10 maj 2012

Tror ni på reklamen?

Så kom då det första uppdraget som Buzzadoser!
Här ska tvättas!





Jag är lite tveksam till såna hära "fläckborttagningsmedel" så det ska bli spännande att få testa vad de går för..minsann!
Vi börjar med "Bråk-Åke" (16 månader) ´s smutsiga kläder...
Man blir smutsig av att laga mat, äta... och annat som ska pysslas med under dagen

Så...nu kör vi... på med medel...


Så vips in i tvättmaskinen, och under tiden så beger jag mig ut i skogen för att komma ett steg närmare mitt delmål! Men det regnar... suck...


3 kommentarer:

  1. Lita på rosa -som reklamen säger ;-), men här används det flitigt och funkar faktiskt riktigt bra!!

    En riktig myskväll på dig :-)
    Kramar
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Rosa ska det vara!
    Väntar på att det ska torka så får jag se :D

    Trevlig myskväll till dig med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag brukar faktiskt inte utvärdera huruvida jag tror att reklamen är sann el ej, jag tänker liksom att det är samma skit alltihopa;) Men just fläckar brukar jag använda vanlig Yes till som jag tycker funkar superbra!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)