onsdag 2 maj 2012

Nu börjar det!

Det har inte gått något vidare så därför gäller det att köra på för fullt nu!!!

31 maj! Måldatum!
Slutspurten - Delmål i sikte!

Därför inför vi från och med nu:
Sockerfria Träningsmånaden De Lux!

Tog ett digestivekex till kaffet...ingen bra idé, men det slank liksom bara ner...utav bara farten.
Antar att det fick bli mitt lilla avsked så länge.
Men jag har inga problem med att vara sockerfri, bara det att helgens utsvävningar gjorde att jag "unnade" mig en hel del sånt... Inte bra! Nu ska vi åter upp på banan igen!

Det är inte bara full fart med träning den här månaden, utan det är åter dags för Högskolan igen, efter 1,5 års studieuppehåll... Känns så där! Men vi får se vad måndagen ger, och om det är något att ha...
Jobba ska jag också göra! Känns lite roligare!
Sköna maj kommer att ge mig 12 lediga dagar och dom ska jag försöka ta vara på!
Jag är nämligen en sån där som får lite åångets över fullspäckade kalendrar!
Lite siffror som kanske kan hjälpa på vägen:

2 st är dagarna som jag är ledig denna vecka innan jobb/skola får full fart.
4 st är dagarna kvar tills den stora Gympafesten! Ska bli så himla skoj! *längtar*
5 st dagar är det kvar till kursupprop på HJ
8 st dagar är det kvar till VFU i 2 dagar.
19st dagar skulle det egentligen vara kvar till utbildningen i Stockholm men det blev flyttat till juni istället
21 st dagar kvar till mannen fyller år och jag ÄNTLIGEN  kan avslöja presenten! Skönt!
27 dagar kvar till sol och bad
28 dagar kvar till DELMÅL 1

Nu är det bara att pricka av på listan!
Vi börjar med dagens lilla lista:
Tvätta, dammsuga, 42 min löpning, 40 min alternativ träning (blir cykling), hämta paket, vårdkontakter, skicka några viktiga mejl, fotbollsskola...

Har inte tid att sitta här längre :)
Ha en bra dag!
Solen strålar, så jag bara vill ut!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Heja DIG!! Det är alltid lika roligt att komma in och läsa om vad du har för dig och att du får allt att gå ihop, Helt fantastiskt!! Du inspirerar och motiverar :-) go girl!!
    /bamsekramar Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)