tisdag 15 maj 2012

Om att jobba på egen hand och knallrosa jeans!



Nu är det bara att vänta!!
Knallrosa jeans på ingång!
Klicka här för att komma till bildkällan

Vad snygg jag kommer att bli!
Bara lite solbränna nu då...

Jorå jag sprang idag minsann!

På väg, och ganska laddad!
Men det var såå jobbigt! När tjolantan i träningsappen (jag använder den HÄR!) sa: "- Varv 5 avklarad..."
Då föll allt! Jag tvärstannade! Så 5 km på 31 minuter!
Visst det går i rätt riktning men jag vill så gärna vara där... under 30 minuter

Hemma igen... försöker mig på ett litet leende mellan svettdropparna...

SÅ eftersom orken tröt och besvikelsen var...ganska... stor så körde jag ett Core-pass med tränings DVD på golvet. Till min hjälp som extra vikter hade jag... en lite kille, en större kille och en lurvig hund som envisades med att bita mig i håret och slicka mig i pannan... Vad gör man inte?
Men det blev i allafall ett pass på 30 minuter.

Han, mannen min, skulle minsann också springa... och alltid ska han vara värst! En mil... jo tjena! Han kom hem med krampande ben och hade fått gena i slutet! (Yes, det finns en rättvisa!) Nu... kan han inte gå... fniss... Jag frågade om vi skulle köra ett EFIT-pass igen... Oj oj oj, ni skulle se hans blick! ALDRIG I LIVET!! Sen skyllde han på fingret...
eller hur!!! Vad är lite stygn? Jobba kan han ju.. Säger bara "KLENIS"!!!
Nä, det kanske är bäst att han hoppade över detta. Han ska ju vara pappaledig imorgon, så jag kan jobba! Då behövs minsann all energi och ork man kan få för att hålla ordning på vilddjuren ;)

Så, min kära vänner! Nu säger jag God Natt! Hoppas ni får sova gott!


1 kommentar:

  1. Häääärliga jeans!!! Du kommer bli skitsnygg i dem:-) själv har jag också ett par, men å andra sidan är det inte mycket i min garderob som inte är rosa ;-)
    Kärlek finaste Jessica och hoppas du får en super bra onsdag

    Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)