måndag 28 maj 2012

SEAT Ibiza

Jag är en Buzzador!
Det innebär ju att jag får uppdrag att utföra och idag så var det dags för uppdrag:
Provköra SEAT Ibiza!
SEAT utlovar -körglädje med spansk passion & tysk teknik. Den nya modellen finns i tre olika format:
och jag valde den större modellen SEAT Ibiza ST, med tanke på att hela familjen måste ju få plats!
Här kan ni läsa mer om SEAT Sverige!

Här är en (lite suddig...) bild på mig och bilen:

Färgen var inte den snyggaste...det fanns ju coola gröna med! Men det var skön och rolig att köra, men jag hade nog velat ha lite mer fart i den! Men jag rekommenderar en provkörning! Så ta chansen och testa!

Har du lust att få roliga uppdrag med och bli Buzzador?
Kontakta mig så ska jag skicka en inbjudan! :)


logo.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)