tisdag 22 maj 2012

Underskatta inte en blogg!

Hej på er alla supersnälla människor där ute!!!
Fantastiskt vad internet kan göra!
4 stycken av er erbjöd sig igår att hjälpa mig med utskrift av biljetterna (ooops...hm...) och nu är det löst! Tack för att ni finns och är så hjälpsamma! Ni vet vilka ni är! :)
Även tack för datasupport för att försöka mitt Babylonproblem! Synd att supporten finns för långt borta! För annars hade jag våldgästat honom, bjudit på något gott att äta som tack för hjälpen och så hade vi fått chansen att snacka gamla minnen och haft en rolig stund, tror jag. Men tyvärr...50 mil... och datajoxet kvarstår... trots avinstallationer... Kanske är det något virus??
Ett annat problem är att jag inte kan kommentera de fantastiska bloggarna som jag besöker!
Jag är ledsen att jag bara smyger omkring just nu, utan att lämna något spår av mig! Men jag finns där och försöker kommentera!
Här kommer några kommentarer till några av er:

Sabine 075 Vilka underbara bilder! Tack själv för all inspiration! Hoppas du har haft en bra helg och att du mår bra! Kanonbra jobbat med löpningen med! Vad bra vi är på att kämpa i spåren! Kram på dig och ha en bra dag!

Lilla Ulle Vilket jobb du har gjort!! Om inte jordgubbarna tackar dig nu så vet jag inte ad man ska göra ;) Försöker också vara lika duktig, trots att jag bara har (vilda) killar som distraherar ;) Men än har jag inte gett upp hoppet utan tror fortfarande att det kommer vara en fantastiskt ogräsfri trädgård i år :) Kram på dig!

Monas Universum Vilket bra inlägg! Kan även tipsa om andra som också bidrar och försöker göra nytta, nämligen Chef United! Även kockar kan bidra med mat, kunskap och tid! :)

Vita rosor och förgätmigej Så söt hjälpreda! Bra att det börjas i tid!

Frk Heléne Grattis!!!!!! Kram på er!

Japp det var lite det! Nu ska jag försöka få äldste sonen till skolan, sen väntar ortopedbesök... Måste bara ta av mig långkalsonger och polotröjan annars tror dom väl att jag är tokig på skolan! Men har man ont så har man ;)


1 kommentar:

  1. Det är du som ska ha TACK!! Vilket fin omnämnande jag fick i din blogg!!! Trevligt att du tittar in :-) ha nu en skön onsdag och mys ordentligt med mannen på hans födelsedag / kärlek till dig finaste Jessica!
    Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)