torsdag 10 maj 2012

Plötsligt kom monstret fram

från ingenstans...
Det bara bubblade upp inom mig. Vrååål!
och nu... dåligt samvete...hm...

Frustrationen är STOR!
Över regnet, över regnet, över hemtenta, över utslag som kommer tillbaka, över fattade beslut, över resursbrist, över tidsbrist...suck
Men, bara bit ihop och kom igen!

Tog mig en tur i skogen! Det regnade...och blåste! Jösses om det kommer att vara sol och varmt på Lidingötjejloppsdagen... Vad ska jag göra då? Jag kan ju bara ränna i regnet jag...
Men det var så tungt idag. Jag hade stavarna med mig, och det var ju tur för benen ville inte! Så större delen blev en snabb pw med stavar istället. Bättre än inget...

Datorn krånglar med. Tangenter som inte vill och Bloglovin som vägrar att ladda! Hade 67 olästa inlägg...kan göra en liiite stressad med. Vill ju uppdatera!

Ha ha ha ser ni takfläkten!! Snacka om att vi har det senaste!! Kunder vara en fin fin propellerhatt med... hm... Bara fantasin sätter gränserna.
Undrar om jag kan få liv i min symaskin, by the way... Hade varit lite kul

Nepp nu ska jag gå ut till familjen och vara en BRA och SNÄLL person resten av kvällen... OM!!!!! Det går...

Go´kväll på er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)