torsdag 24 maj 2012

Torsdag

Idag känner jag mig överkörd...
Kroppen vill inte...måste ta lite inflammationsdämpande medicin...suck
Tungt med trädgårdsarbete, minsann

Är fortfarande lite irriterad över att jag inte kan kommentera andras bloggar...grrr. Men Babylon är borta! Skönt!
Idag ska jag även redovisa grupparbetet i Stressfysiologin! Sista tillfället, och sen är det bara liite (hm 2 tenro och en uppsats) som ska skickas in...sen är det över!!!
Känns så skönt att jag valde att hoppa av at-programmet! Men står nu inför nya funderingar på vad jag ska göra med mitt liv efter sommaren...
Har det faktiskt så bra just nu...jobbar 2 dagar i veckan (ibland 3) och resten "hemmafru" (oavlönad)... Men det passar mig precis! Visst ekonomiskt är det kanske inte någon toppstandard, men vad gör det? Det var betydligt värre när jag var mammaledig, så nu känns det mycket lyxigare :)
Har inget behov att nya kläder, ha det allra senaste hemma, visa upp flashiga fasader utåt...Ta mig som jag är, annars kan det kvitta och passar det inte så skiter jag i det!

Nu ska lillebus och jag bege oss i trädgården...igen!
Ha en bra där ute!
:)

1 kommentar:

  1. Nytt utseende på bloggen :-) jättefint rosa/brunt!! Ha en superskön kväll
    Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)