fredag 11 maj 2012

Långtråkigt!

Jajamän, precis vad jag har det!
Hade tänkt en eftermiddag i familjens tecken, med aktiviteter och skoj!
Men vad händer?
Storebror kommer hem från skolan och berättar HÖGT och tydligt att mamma är SÅÅ töntig och han vill minsann INTE göra något med 'familjen'!! Oj, vad hände med min söte lille son??
Så har vi mannen! Går omkring i sina jobbarkläder och verkar vara SÅ upptagen. Sen skyller han på storebror med! '- han verkar ju inte alls vilja...kanske ingen idé att hitta på nått...kanske bättre om du pluggar istället?'
Jaha?!?
Lillebror är fullt upptagen med att smita upp för trappen och riva ut garderoberna...
Jaha?!?
Så vad ska jag nu göra?
Tvinga familjen att umgås?
Plugga?
Eller ska jag behöva snöra på mig löpardojorna och springa av mig frustrationen?
Tur att jag ska jobba imorgon så jag får komma ut och träffa lite folk!

Nej jag tror minsann att jag ska köra lite manipulering!

'- Tjura ni grabbar! För nu åker mamma och badar i Sävsjö och sen ska hon äta pizza!!! Vi ses ikväll! Tja!'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)