söndag 27 maj 2012

Vilken härlig dag!

Fick en så fin present och en fantastisk teckning ritad av Alfred! Vilken lycka! <3
Solen har strålat hela dagen och förmiddagen ägnade jag åt att få ner pumpaplantorna i jorden och drömma om 4 bäddar till...
Sen åkte vi på glassutflykt (Jula och Rusta i Jönköping fick besök...) på Tabergstoppen!
Därefter blev det mammastopp! Jag hos min, mannen hos hans.
Åkte hem och laddade för löparrunda, men det var så varmt att jag tänkte att jag springer efter maten. Vattnade hästarna, kollade mannen skruva ihop sin födelsedagspresent - grillen! Mamma kom förbi, vi drack öl i solen!
Grannarna kom hem, de gjorde oss sällskap på trädäcket! Härliga grannar vi har!! Synd att solen försvann ner bakom träden annars hade vi nog suttit där än!
Mannen fick ihop grillen och vi slängde på lite kyckling. Gött blev det!
klockan visade 21,23...och 2 öl senare... Katastrof!!! Ingen löpning blev av!
Vi gick in och åt lite tårtrester av blåbärsmousstårtan från igår istället...
Antar att jag får springa för livet imorgon! Jag som var så taggad innan, med nytt vätskebälte och allt!
Men jag har laddat min nya fina bakmaskin och förväntar mig nu nybakat bröd imorgon bitti!!
Nu ska jag skriva listor och gå igenom kläder!

Ha en skön kväll alla härliga människor därute! Hoppas ni har haft lika bra dag ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)