söndag 20 maj 2012

Porrfilm och annat...

Ja här på bloggen har det inte hänt så mycket de senaste dagarna... ibland hinner man inte med för livet där utanför datorn tar...hm... alltför(???) mycket tid...
Men nu är jag här... Mitt i natten! Eller kanske inte...men tillräckligt sent för den här bruttan som har blivit SÅÅÅ kvällstrött med åren...
Vad hände egentligen med hon, partypinglan som levde livets glada dagar (nätter) i NY??
Jo hon träffade en man... flyttade till skogen... blev folkskygg... fick barn.. och blev kvällstrött...
Men är nu vaken och klockan närmar sig midnatt... en lördag... och jag vet att jag kommer vara så trött imorgonbitti vid halv 6-snåret när "Bråk-Åke lillebror" vaknar och vill kliva upp...

Så vad har jag då pysslat med sen sist???
Jobbat! Lite kaos på jobbet var det i onsdags... Det kan du läsa om HÄR!
Varit på dejt med mannen... Jo men det var väl trevligt... den stund det varade...
Vi for in till stan... gick på bion...åkte hem igen... tydligen var det någon match på TV´n...


som var så spännande att man inte ens hann sätta sig ner... Själv så fattade jag ingenting! Tog ett foto och gick och la mig... Verkar som om det var nån hockymatch som Sverige spelade...och förlorade...gäääsp... (Ja men "VI" är INTE bättre!!!)

Idag har vi hållt oss undan mannen... bilen...hjullager... Fattar ni??
Tog mamsen med mig och efter många om och men (läs bråkig och uppkäftig 6-åring!) kom vi i väg till stan och "Familjelördag"! Det var ju verkligen en upplevelse! Det utlovades ballonger, hoppborg, ansiktsmålning, popcorn... Ballongerna delades ut "ouppblåsta", popcornen var slut så man fick lite skrammel på botten (vi var där 45 min efter de öppnade...och det var 2,5 tim kvar tills jippot var över... skamligt!) Hoppborgen var på plats! (plus i kanten!) och vi hann med ansiktsmålningen!


fick med mig en spindelmannen hem! :)
På hemvägen pratade vi om mitt uppdrag som Buzzador och att jag skulle i veckan få provköra en cool bil. Jag nämnde att jag fått ett nytt uppdrag med, nämligen att testa och utvärdera Lovefilm gratis i 2 månader.
Då säger min kära mamma: "- Lovefilm?? Vad är det?? Ska du testa porrfilm, eller??"
Vad säger man?? Mamma...

Eftersom dejten häromdagen var så snabbt överstökad så bestämde jag mig för att göra något lite extra ikväll... Om det uppskattades? Tror det...
På menyn:
Clownmat till barnen
Kronärtskocka med citronsmör till förrätt
Tomattagliatelle med fetaost och soltorkadtomat-fylld kycklingfilé...men clowtema
Jordgubbar (smaklösa utländska...och kunde faktiskt helt ha skippats...) med grädde och en (hm...två) bitar Lindt choklad med cremé caramellfyllning. Till det en latte...
Detta drack vi till. Helt ok!

Nu väntar skönhetssömnen för den här bruttan! Och gudarna ska veta att den behövs!! Humöret behöver stabiliseras och förbättras, orken behöver komma tillbaka... För nu gäller nya tuffa tag!!!
Latheten har tagit över!! (Inte blir det bättre av att träningspolaren var ute och sprang idag... och att hon nästan köpte en bikini under stadsbesöket... Vill också ha en ny bikini... MEN klarar man inga delmål får man inte shoppa... Så är det bara... Nu får man bara drömma istället...)

Vill bara avsluta detta inlägg med en bild... som är på riktigt!!! Tycker den är helt fantastisk!!!

Eller?? Denna finns faktiskt på allmänplats i centrala Värnamo! Underbart!!

Ha det gott vänner och sov så gott!!
Dom lovar visst sol imorgon.. ha ha ha ha ha.......









1 kommentar:

  1. Vilken dag du måste haft på jobbet!! OMG - vet själv hur det kan bli när systemen kraschar på jobbet, ingen rolig historia :(( skylten är verkligen Underbar!! :-) hoppas att din söndag blir precis så perfekt som du villa den finaste Jessica och en massa omtanke och kärlek till dig!!

    Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)