tisdag 29 maj 2012

Vila och återhämtning

Vaknade med feber och ont halsen...
Frös så mycket igår efter att vi kommit hem från Jönköping, och var så trött...och grining...
Blev inget springande, jag orkade bara inte...
Mannen sprang och invigde mitt vätskebälte...
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och fryser, medan Bråk-Åke sover bredvid.
Har beslutat:
Nu blir det vila och återhämtning i en vecka!
Inga krav på prestationer!
Bara må bra och ha roligt!
Om inte det ger kraften och orken , och MOTIVATIONEN tillbaka så ger jag upp!

2 kommentarer:

  1. Men... Du måste ju vara frisk nu.. vi har ju undvikit er i veckor för att inte smitta er.
    Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. Stackare :(( aldrig roligt att vara sjuk, vila ordentligt och ta hand om dig så du snart blir frisk igen! Skickar en massa styrkekramar, kärlek och omtanke till dig så kanske det driver "sjukan"'på flykten :-) / kramar finaste Jessica
    Åsa (sabine075)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)