måndag 21 maj 2012

Måndag...

Allergimedicin - check
Vaccinationssamtal-check

Började ju bra i allafall... sen kom det...
Trilskandes 6 åring som INTE vill gå till skolan...
Bilen som knappt rullade, utan fick puttas sista biten in på en parkering för att sedan istället få följa med mannen på jobbet, så jag och "Bråk-Åke" kunde ta den andra skrotisen istället... I-landsproblem, ja visst men ytterst irriterande!
Redovisningssemiarium på torsdag som måste förberedas, måste komma i kontakt med gruppkompisarna... Tror ni lösenorden till pingpong fungerar??? Nej då! För den här förb---de datorn har installerat något tillägg som jag inte får bort!! Någon sån här browser - Babylon (vad f-n är det då????) - och inget vet hur den hamnat här eller hur man får bort den... Alla mina sparade sidor och inloggningar med lösenord är bortblåsta... suck...orka... Ytterligare ett I-landsproblem, men även detta ytterst irriterande!
Skulle skriva ut mannens present (han fyller ju onsdag, äntligen!) men den enda datorn som kan kopplas till skrivaren är hans...och den är paj...typ... när man sätter igång den så blinkar bara ett stort ? ...kanon! Visst ett I-landsproblem men det handlar ju faktiskt om en födelsedagspresent...kan ju inte rita av för hand direkt...Grrrr
Någon (läs jag!) glömde köpa diskmedel till maskinen igår...Vem orkar diska för hand?? Inte jag...inte idag!! Måste åka och handla...trök... Ja jag vet, ytterligare ett I-landsproblem!



Nej det är ingen idé att sitta här och gnälla! Bara kavla upp armarna och sätta igång!
Som tur är känner jag inte av någon träningsvärk och jag har inte migrän! Jiihaaa!
Ska nog bli en bra dag idag!
Fake it till you make it!

Ha det bra där ute, alla, denna måndag!

1 kommentar:

  1. Skönt att migränen är borta :-) mindre kul med trilskandes datorer, det är sååå irriterande, för man tycker ju att sådant bara ska fungera liksom!! Blir grymt peppad av dig! Du är grym! Hoppas du får en bra måndagskväll

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)