söndag 27 maj 2012

Tjofaderittan!

Tydligen ska det vara "min"dag idag, min och alla Mammors! (Grattis ni alla underbara mammor där ute!)
Jag har vaknat av flera för-nnade flugor som väckte mig, och som väckte Bråk-Åke... Tänkte att mannen vaknar nog och säger "ligg kvar du så fixar jag barnen och frukost"... Men inte i min värld, inte idag...
Nej, jag tog ner barnen, kl var 6,49, frukostvälling, skinkmackor, kaffe - fixat!
Mannen sover så att han snarkar där uppe! Antar att han behöver det... Blev nog någon öl för mycket kanske, eller så var det allt "dansade" till ryska gummor som har mattat ut den stackars mannen. Han följde ju ESC hela vägen...själv tröttnade jag efter första låten och ägnade mig åt wordfeud och twitter istället och drack ett halv glas vin... Värsta partypinglan jag är nu för tiden!

Vi hade även kalas i trädgården för att fira mannen! Mycket trevligt!! Och härligt väder!
Han fick många fina presenter!

Några presenter från mig! Givetvis den Lóreal som han sucktade efter på bion, och så den "hemliga" presenten... Biljetter till Tomas Ledin på Arenan hemma i Sandviken

Tårtbuffé på menyn:

och bubblande Rosé i glasen

Som sagt, en mysig lördag!
Nu ska denna söndag kickas igång!
Köpte igår ett vätskebälte!! Nu ska här springas! Så en löparrunda står på listan!
Sen så ska det skrivas listor och planeras inför onsdagens avfärd! Så rörig som jag är i huvudet så måste jag ha något strukturerat att går efter... Ta fram kläder... Vad måste inhandlas...
Men är egentligen mer sugen på ett besök i Jönköping och stadsparken...käka lite glass och gotta sig i solen... Det är ju allafall "min" dag...Sen så väntar ju mitt uppdrag som Buzzador! Jag har nämligen fått äran att få provköra nya SEAT Ibiza och utvärdera hur det kändes att köra den! Ska bli kul!

Oj, steg i trappan...

Nu har han vaknat...solstrålen...Han behöver nog kaffe!

Ha en härlig söndag där ute!

1 kommentar:

  1. Hej finaste Jessica! Vilka härliga tårtor :-) hoppas löpturen gick bra och att du trivdes med ditt nya vätskebälte! Ha nu en fortsatt skön söndagskväll och en riktigt toppenstart på den nya veckan! /kärlek

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)