onsdag 9 maj 2012

Men hallå!

Tror att jag är tillbaka igen... :)
Sover som en stock, gjort några tuffa val och ser positivt på framtiden...igen...
Kan det bli bättre?!
Tror inte det:
Jo förresten, det kan det!
Träningsvärken från söndagens maratonpass skulle kunna gå över så att jag kan röra mig igen!
Snacka om att bli helt knockad! Men idag kommer iallafall armarna upp i axelhöjd, och jag kan hosta utan att magen spricker! EFIT! Jag säger bara EFIT! Vilka grejor!
Min käre man tycker att jag är liiite gnällig! Pyttsann! SÅ idag ska jag göra en egen EFIT-bana åt honom som han ska få testa efter jobbet. Sen ska vi få se på gnäll minsann!

                                                         Vakna mannen! Dags för träning! ;)

Nu håller "Bråk-Åke" på att riva köket igen....
Hörs sen!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du får sova igen!! Vad är EFIT, lite nyfiken? Hoppas att du får en toppenfin onsdag / <3
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Träningsvärk är verkligen bland det bästa OCH värsta som finns.
    Hoppas det känns bättre i dag,och att mannen får gnälla lite han oxå hehe =)

    Ha en bra dag.

    Kram Thess

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)