torsdag 29 mars 2012

Veckans debatt!

Vaknade med migränkänsla... kul!
Men lite kaffe och treo så får vi nog fart på den här dagen med!
Hann tom uträtta lite hemliga påskärenden (- i påskharens tjänst!) på väg hem från skolskjutsningen!
Bra!
Nu klättrar den lille busen över tvbänken och lever allmänt rövare, och lägger därmed ribban över tempot denna torsdag! Tur att man inte har större problem! Sista dagen, sen ett lååångt härligt påsklov!

Men så mår jag plötsligt lite illa...
Tänkte egntligen skriva om något anat men detta bara grabbade tag om mitt hjärta och gav mig en klump i magen!
Läste detta, skrivet av Helena Palena!
Så bra skrivet men en så fruktansvärd händelse!
Och det fortsätter här! Hoppas ni orkar läsa!!

Vad säger ni om detta??
Skrämmande att detta händer i Sverige! Eller förresten skrämmande att det händer överhuvudtaget, vart det än händer!
Känns som fängelse räcker inte! Kastrering, allmän förnedring och utvisning till annan planet!
Ibland försvinner hoppet på mänskligheten!

Fy...
Hoppas att jag inte sabbade Er dag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)