torsdag 15 mars 2012

Stormen, del 2...typ

Vet att några har letat... men jag har tagit bort gårdagens inlägg!
Det blev en hel del braiga reaktioner, men även några sämre och någon som störde sig och tyckte inte alls...
Jag står för det jag skrev men känner att jag vill inte ha det tillgängligt för alla mer...
Är någon intresserad som missade det, hör av er så kanjag mejla det till er eller nått!

Det är hänt en hel del idag med, både positiva och negativa saker i den stormen som blåste upp.
Men en sjuklillebror, heldag på jobb, onda bihålor och en extra arbetsdag imorgon, plus deltagand epå studentseminarium gör att jag orkar inte skriva om det nu!
Det får bli en "Cliffhanger" istället!

Så tills nästa gång... Var snälla mot varandra där ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)