söndag 11 mars 2012

Söndagmorgon...



Mannen har åkt på skyttemöte, stora killen tittar på Bollibompa, vovven är ute och ränner, lillebror ligger och tjurar på golvet, och här sitter jag...lite morgontrött med solen i ögon, och tittar ut, genom skitiga fönster, på hästarna i hagen, på fiberduken som lagt sig som ett segel över rosenhäcken och på träd som snart kommer att knoppas. Dricker lite kaffe och undrar om det är lika skönt ute som det ser ut...
Känner mig lite piggare. Har verkligen alla baciller och snor börjat inse att det är jag som bestämmer och kommer att vinna! Ingen idé att de liksom försöker längre, för jag vill INTE HA DOM längre! Vill ute och springa i det härliga vädret!!
Men det får vänta lite... En vilodag till???
Och idag har jag annat för mig!!!

Jag:
Ska: Ã…ka till Lager 157!!! 
                                                          

Behöver: Utekläder till pojkarna som klarar kyligt vårväder, nya jeans till mig!
Vill: Ha mer pengar så jag kan shoppa ännu mer!
Borde: Dricka upp kaffet, och sluta sitta här och drömma och istället göra oss i ordning så att vi är redo när mannen kommer tillbaka.
Måste: Noppa klart dess ögonbryn i kväll. Får skrämma slag på de jag möter idag, men det bjuder jag på!!!
Har: helg och ledigt till torsdag! Härligt!!

Ha en bra dag!
:)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)