lördag 3 mars 2012

Oväsentligheter

Borde: Noppa ögonbrynen, skriva lista till mannen och snabbstäda lite...NU!
Vill: Gå coh lägga mig och sova en stund till
Måste: Göta mig i ordning!Ta hand om alla dess pryttlar som ligger överrallt och skärpar, och vattna blommorna, fixa en ny kaffebryggare
Behöver: Drickbart till kvällen och
Ska: Åka och jobba! Får skjuts idag med grannen/kollegan. Det ska bli kul!
Har: Köpt mjölk, varit med som stöd vad gällande företags "problem" - hoppas det är löst nu! Förberett det mesta till em-kvällen! Kävsjöbor!! - Välkomna!!
Japp lördagmorgon! Resten av familjen sover och det är min tur att åka och jobba. Första lördagen, ska bli kul! Härliga arbetskamrater! Skönt att få bidra lite till välfärden!

Så, ha en bra dag nu! För det ska jag ha!! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)