fredag 13 april 2012

Fridayblues

Vaknade helt sönderstressad... käkarna gick knappt att rubba och irritationen låg där och bara bubblade...
Vad är det för bubbla jag har hamnat i nu då?
Men det var bara att bita ihop...ha ha ha...lustigt... och gå upp!
Liten solstråle var på fantastiskt humör, och det underlättar oerhört!
Stor solstråle...sov, svåååår att väcka

Nu liten solstråle river i alla kökslådor... Men snart kommer min man hem och byter av!
Jag styr mot jobb idag!
Skönt och befriande att få tänka på annat en stund, att bara vara jag, sitta och äta sin lunch i lugn och ro... för att sedan börja längta hem till grabbarna!

Hoppas stressen lägger sig... Intressant när man pluggar Stressfysiologi att man utsätter sig för detta fenomen!?! Har ju fastnat där innan och vill inte tillbaka...så måste se upp här.
Tur att jag snart ska träffa bästa Tess!!! Åh vad jag längtar!!

Nepp, nu åkte kaffeburken ut på golvet igen och jag inser att veckans fråga från någon vecka sedan är obersvarad... "Kan man skura golvet med kaffe?"
Måste ta reda på det! Nu lämnar jag över till dig, Husbandet!

1 kommentar:

  1. Vill bara önska dig en superskön fredag och hoppas att stressen lägger sig.
    /kram Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)