tisdag 10 april 2012

Ja! Nya utmaningar!

1. Utmaningen att få med sonen till skolan i morse gick ok! Jag tror att han tyckte det var ganska kul att få träffa klasskamraterna igen! Jag hade skrivit min lilla lapp med svordomen som jag kläckte ur mig, och den visade vi fröken och så fick Alfred stoppa ner min lapp i svordomslådan. Men vilken "uppståndelse" det blev! "Vem har sagt ett fult ord????" "Alfreds mamma!!!!" Barnen tittade på mig med konstig blick... jag fick skämmas! Men nu har jag bett om ursäkt och lovat att tänka över vad jag säger så att det inte händer igen...och nu kan jag gå vidare!

2. Jag kom med!!! Kul och spännande!! Bara invänta vidare instruktioner!

3. Idag startar jag Runners Worlds träningsprogram 10 km för nybörjare! Måste få lite struktur på det hela och lite hjälp på traven. Tycker att jag nöter med min lilla löpning, coren och zumban men det blir liksom inget resultat... Jo visst jag har ju mitt problemknä (har fått tid för röntgen - yes!), men jag ska ta det försiktigt! Idag börjar programmet med 20 minuters lugn löpning. Det kan ju vara bra med tanke på allt regnande!

4. Efter att helt ha hamnat ur spår och gått bonanza under påskhelgen återupptar jag nu utmaningen att inte äta socker eller mjöl igen! Idag kör jag lite detox med alger, psylliumfrön och vatten för att kicka igång det hela lite extra! Gött!

2 kommentarer:

  1. Vart får du all ork ifrån?? Hinner du klämma in mig på din lista någon dag?
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Klart jag "klämmer in" dig!!!
    Frågan är ju bara när du har tid!
    ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)