onsdag 25 april 2012

Onsdag då...

Vaknat... klätt pojkarna...fixat liten fikamatsäck till skolutflykten...kört till skolan...
Nu: Kaffe!!!!! Tillsammans med apelsin- och banansmoothie, en riskaka och två ägg. Nice!
Den lille vilde har klättrat upp i massagestolen och köra lite olika program medan han äter lite "stöldgods" från brödlådan. Alla plastburkar från skåpet i köket ligger utspridd på hela golvet i köket... men just nu gör det mig ingenting! Vi har det bara så mysigt!

Igår är över och nu tar vi nya tag!
Idag ska vi ner till stan och göra lite ärenden, röntga det förbannade knät, handla lite mat och gå och fika med lilla mamsen. Trevligt!

Träningen den här veckan har ju inte börjat så bra... endast ett Corepass i måndags.
Energin är fortfarande borta och jag är sååå trött. Har tillbringat de senaste dagarna utomhus (och lekt i sandlådan, kollat grässtrån, hälsat på hästarna...) för att få frisk luft i allafall.
Men ikväll så blir det sista Zumbapasset för terminen!
Då ska jag stampa järnet och ruska på höfterna.
Funderar på om jag ska springa ner till byn innan...



Det är min dag det...
Hur ser Er ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)