söndag 15 april 2012

Önskar det vore den riktiga

Vi har fin fint herrbesök som stannar över natten!
Men det kunde ha gått riktigt illa...
Store sonen kom in i köket i eftermiddags med en kista byggd i lego.
"- Mamma, det här är en begravning!"
Givetvis ställde jag en massa frågor och det visade sig vara Jack Sparrows begravning...
Men han var inte död utan bara försvunnen...

men så dök gänget från grannskogen upp!
Det piggade upp alla våra humör!
Och vi var nu ett stort gäng som kunde bege oss ut på jakt.
Jakten på Jack Sparrow! Typ...
Det tog två minuter, sen hittades piraten i gruset. *lycka*
Vi firade med fruktsallad och glass!

Det är så roligt med dessa vänner!
Vi hade bokat in en pizzadejt idag!
Igår fick jag ett sms... "Ska vi leka innan vi käkar?"
Klart vi ska!
Så härligt med lekkamrater, speciellt när vi båda vet vad leka innebär!
Så efter fikat drog vi på oss gympadojorna (jag tog givetvis mina eaystones!) och plockade med oss stavarna och drog en runda på 6,3 km på 50 minuter! Samtidigt som vi stavade oss fram löste vi världsproblemen! Underbart!
Sen blev det pizza, pinsamheter och barnbus innan kvällen kom och alla barnen skulle hoppa i säng!

Nu sover alla grabbar! Jack Sparrow med!

Han sover i storkillens rum...hårt fasthållen i den lilla handen... Äntligen hittad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)