måndag 2 april 2012

Hur blev det här nu då??

Är så j..la trött!
Så trött att jag är trött på att vara trött!
Mörka moln på himlen...mer snö???
Läkarbesök avklarat. Springförbud! (eller hur! Inte en chans nu! Bara liite lugnare...ha ha ha). Röntgen nästa! Ny medicin - hoppas den fungerar då! Men på det där apoteket var det 15 nr före! Jag gick! Annars hade jag suttit där och väntat än...
Hem, tänkte ta fram påsksakerna. Whoops lådan i golvet - halshuggna kycklingar och hönor. Under tiden hittar lillebror pasta i soptunnan (monstret hade minsann glömt att stänga dörren till sopskåpet, berättar storebror) nu har vi pasta över hela golvet... In med italienaren! Men han vägrar äta!! Va??? Vad är det för fel på den hunden??
Nu behöver jag lite vila! Har precis mutat storebror med choklad och lego.com. Lillebror ligger i sin säng och förväntas sova.
Men jag måste städa! Ska bara...blunda...lite...gäsp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)