måndag 2 april 2012

Det är en tjej på skolan som

tydligen har hoppat på kryckor. Detta har"imponerat" på Alfred. Idag har han nämligen såååå ont i sitt ben så att han inte kan gå! Han vill att vi ska åka till sjukhuset och hämta ett par kryckor åt honom. För som han säger: "-Mamma du vill väl inte förstöra mitt liv så att jag aldrig mer kan gå!!!"
Nej just det vill jag ju inte...

Sen så JAG snart iväg till doktorn för att undersöka cystan i mitt knä... Det roliga med det då??
Jo, att jag har inte känt den på två dagar! Va?!?!
Förra veckan kunde jag knappt gå. Givetvis skönt att det inte gör ont, men är det inte typiskt att det "bara försvinner" precis när man ska till doktorn???

Något gulligt är att just nu leker de båda bröderna på storebrors rum. Lillebror överlycklig. De har stängt dörren för "mamma förstör ju bara liv" och "dom vill verkligen vara ifred nu!!"
Dom skrattar där inne... Mamma vill in och vara med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)