onsdag 25 april 2012

Min dag!


Lunch för en liten Bananmellis till mig!

En som hoppas på att något ska falla till golvet!

Allt blir så mycket roligare med sugrör!
Min del till grupparbetet i Stressfysiologi gjordes klar!

Regnet öste ner...hela dagen och gör det nog fortfarande...tråååkigt!
Lunch med mamma! Mums!
Efter röntgen handlade jag viktiga saker!
Möttes av detta när vi kom hem. Stretchande man efter en löprunda...hm... blev lite sur och avis. Men det gick över!
Första fotbollstäningen. Nu blir jag "fotbollsmorsa"!
Lille killen tog ett bad och jag förberedde mig för kvällens Zumbapass!
Hann inte springa ner till byn innan för fotbollsträningen drog ut på tiden och lille killen somnade... Vad säger man? Dåliga bortförklaringar, eller?

Zumban var svettig och nu är den över! Duscha och sen sova!
I morgon väntar nya utmaningar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)